5 juni 2020

Status activiteiten

Hallo beste leden.

Even een berichtje van uw KBO in deze moeilijke tijd.

Wij bestuur van uw KBO is 3 juni weer bij elkaar geweest om de situatie van onze activiteiten te bespreken.

Wij vinden het erg jammer, maar voorlopig kunnen geen van onze activiteiten doorgaan, volgens de gestelde eisen is het niet mogelijk om deze op een veilige manier te organiseren.

Wij denken dat we onze ledenvergadering mogelijk kunnen verplaatsen naar einde dit jaar.

Wij hopen dat u allen gezond blijft en zien u weer als het mogelijk is.

Hierbij een opkikkertje voor deze dagen van uw KBO.

Over  de financiële middelen van deze opkikker hebben wij kunnen gebruikmaken van onze klus die wij hadden aangevraagd bij het Oranjefonds wij hadden hiervoor een bedrag gekregen voor de paasversiering te maken. Maar helaas kon dit niet doorgaan i.v.m. corona, na overleg met het Oranje fonds stemden ze ermee in om dit bedrag te besteden aan de leden voor een opkikker.

Met dank aan het Oranje Fonds