31 maart 2023

kort verslag Jaarvergadering

Kort verslag Jaarvergadering 14 maart

Tijdens deze jaarvergadering waren er 50 leden aanwezig die ontvangen werden met koffie en gebak, er waren 33 afmeldingen.

De voorzitter vraagt een minuut stilte voor onze 6 overleden leden.

We hebben nu 197 leden, wie wordt ons tweehonderdste lid ???

Het reguliere programma werd afgewerkt, de contributie blijft  gehandhaafd op €20 euro.

Tijdens de bestuursverkiezing werd Piet Janssen herkozen  en Johan Selten werd als nieuw bestuurslid gekozen, er werd afscheid genomen van ons bestuurslid Clemens Hermens , deze heeft zich 12 jaar in gezet voor de KBO, en werd onderscheiden met de zilverenspeld van verdienste en een mooie bos bloemen voor Hannie, Clemens nogmaals bedankt. Wij hadden 3 jubilarissen die 25 jaar lid zijn van onze KBO Gerry Kremers en Wim van Uden en Nolda van de Straten, Gerry werd op de vergadering gehuldigd met een oorkonde en een mooie bos bloemen Wim en Nolda werden tuis gehuldigd.

Na de vergadering was er het smartlappen koor de Sluiszangers

met 47 personen uit Macharen. Een indrukwekkende afsluiting van de vergadering met vele meezingers uit onze jeugd, en als slot het lied Sierra wat iedereen van de stoelen haalden en meezongen.