22 juni 2023

Verslag Fietsdag 21 juni

Verslag fietsdag 24 juni  2023

Wij verzamelden ons met 40 leden bij de kiosk om 9.00 uur op deze zon overgoten dag.

Het organisatie team had iets nieuws er moest getekend worden voor deelnamen op eigen risico. En ze stelden voor in twee groepen te fietsen met een tussen ruimte zodat er eventuele auto`s kunnen invoegen .

We vertrokken richting Zeeland en kwamen bij de Heidse tip waar koffie /thee met gebak klaarstond, wat ons goed smaakte onder de parasols. Hierna richting het altijd mooie slinger pad, lekker in de schaduw. En rond de middag kwamen we bij onze lunch locatie, bij de schapen houder in het z.g. Nabbengat, waar we lekker uit de zon konden genieten van de friet en snacks uit de frietwagen van Dennis, en werd er water en een appeltje uit gedeeld. Zo konden we het laatste stukje naar het Libre in Mill voor een drankje, thuis in Wilbertoord hadden we er 52 km op zitten. Wij danken het organisatie team voor de verzorging van deze mooie dag. En in het bijzonder  Albert Hein en Rob Walk DTC Elektro die deze dag sponsorder hartelijk dank. De KBO leden hebben genoten van deze fijne dag.