21 maart 2024

Kort verslag jaarvergadering

Kort verslag jaarvergadering 19 maart 2024

Om 13.30 uur opent de Voorzitter Theo van der Linden de vergadering en heet iedereen  van harte welkom, Er waren  56 leden aanwezig, 30 leden hadden  zich afgemeld.

Op dit moment hebben we een grote aanwas van leden wij zitten nu op,

211 Leden, waar we erg trots op zijn

Bestuursverkiezing: Aftredend en herkiesbaar Henry de Groot en ons nieuw bestuurslid Jolande v.d. Wiel worden voltallig per acclamatie gekozen. Er werd afscheid genomen van ons aftredend bestuurslid, Fien van Berlicum.

Theo loop door de 14 jaar heen als bestuurslid wat ze met volle inzet heeft gedaan van penningmeester tot het organiseren van kienen en kerstvieringen enz. Hiervoor werd ze door de vereniging onderscheiden met een oorkonde en een zilveren KBO speld die door Jan opgespeld werd, en een mooie bos bloemen, dik en dubbel verdiend. Fien bedankt het bestuur en de leden voor de prettige samenwerking en wenst Jolande veel succes.

Tijdens de pauze konden wij genieten van koffie en gebak.

Wij hadden 1 jubilaris die 25 jaar lid van onze KBO was.

Er werd een oorkonde en een bloemetje uit gereikt, thuis bij aan Grada van Daal.

Er waren diverse mededelingen, over het komende programma. Er hebben zich inmiddels 16 leden zich aangemeld voor de 5-daagse reis.

Om15.30 uur sluit de voorzitter de vergadering en wordt er een drankje geserveerd, waarna Jos Dreesen mooie oude meezingers ten gehore bracht, waar bijna iedereen meedeinde, om 16.45 uur keerde iedereen weer huiswaarts.